ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

Minut a minut: INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC, 10ª Jornada Lliga Iberdrola 2019-2020

Segueix el minut a minut del partit INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC corresponent a la 10ª jornada de la Lliga Iberdrola.

Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC, J10 Lliga Iberdrola 2019-2020

La Lliga Iberdrola arriba al cicle decissiu de la temporada amb la disputa de les jornades decissives. Dissabte a les 16 hores a la Feixa Llarga, INEF-L'Hospitalet rep la visita del líder, el Sanse Scrum RC, en partit corresponent a la 10ª jornada. Podreu seguir el partit a través de YouTube, la WebCanalferugby.

Prèvia: INEF Barcelona vs Sel. Vilanova, J3 Lliga Catalana Segona Divisió

INEF Barcelona disputa el seu primer partit del 2020 a La Foixarda aquest diumenge 26 a partir de les 13:30 hores davant el Sel. Vilanova, en partit corresponent a la 3ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí.

DIRECTE: 25/1 a les 16:00h, INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC, J10 Lliga Iberdrola

Retransmissió en directe del partit INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC corresponent a la 10ª jornada de la Lliga Iberdrola 2019-2020, aquest dissabte 25 a partir de les 16:00 hores. Segueix el partit a través de YouTube, la Web i Canalferugby.

INEF-Marina femení guanya el 1r Torneig a la Lliga Catalana de tamborí

INEF-Marina ha començat amb molta força aquest temporada la Lliga Catalana de Tamborí Indoor tant en categoria masculina com femenina. L'equip femení ha guanyat el primer torneig disputat aquest cap de setmana al Pavelló de la Marina.

Triomf convincent de L'Hospitalet-INEF davant el Químic Alella Fem

L'Hospitalet-INEF va sumar la seva primera victòria a la Fase Final de Primera de la Lliga Catalana aquest diumenge a Alella al partit que el va enfrontar al Químic Alella Fem. corresponent a la 2ª jornada. Triomf convicent que dona moral al grup.

Victòria dels Óssos a l'últim minut al camp de l'Osona RC 36-38

Els Óssos van retornar a la competició al 2020 disputant la 2ª jornada de la Lliga Catalana de Segona de rugby masculí al camp de l'Osona RC aquest dissabte a la tarda.

Anna Barbanti rep el Premi de "Leona Iberdrola" de la jornada 8

Anna Barbanti, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, ha rebut aquest dimecres per la tarda abans de l'entrenament el Premi de Leona Iberdrola de la jornada 8, després de ser escollida pel seleccionador espanyol José Antonio Barrio "Yunque" com la jugadora més destacada de la setmana de la Lliga Iberdrola.

Kat Keller, aspirant a "Leona Iberdrola" de la jornada 9

INEF-L'Hospitalet va estar a punt de donar la campanada i vèncer al potent CR Majadahonda després de fer el millor partit de la temporada. Tot l'equip va estar a gran alçada però cal ressaltar el lideratge al camp de Kat Keller, ajudant a les seves companyes en la persecució per la victòria, que malauradament no va arribar. Ara és el torn del Seleccionador José Antonio Barrio que triarà la Leona de la jornada.

Pàgina 1 de 119