Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

1ª Fase de la Copa Catalana de Base -7-8- i 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- Individual i per Equips de GAF a Vic

Aquest cap de setmana el Pavelló municipal d'Esports Castell d'en Planes de Vic acollirà la 1ª Fase de la Copa Catalana de Base -7-8- individual i per equips de GAF, darrera jornada en la categoria Base. Així mateix, també tindrà lloc la 1ª Fase de Via Olímpica -1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-, amb la participació de gimnastes del Club.

Carla Rodríguez i María Losada, a la Selecció de rugby XV pel partit davant Rússia

Les jugadores de l'INEF-L'Hospitalet Carla Rodríguez i María Losada formen part de la darrera convocatòria de la selecció espanyola de rugby XV que des del diumenge estan concentrades a Madrid per preparar el partit de les semifinals del Campionat d'Europa de nacions entre Espanya i Rússia que tindrà lloc el dissabte 23 a partir de les 16h.

María Casado, a la concentració del Seven Femení de les Leonas7s

María Casado, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, és la única jugadora de l'equip que ha estat cridada pel seleccionador Pedro de Matías per fer una concentració de nivell amb la Selecció Espanyola de rugby femení que tindrà lloc a Madrid del 18 al 24 de febrer.

Prèvia: INEF Barcelona vs Begues RC, J8 Lliga Catalana Segona Divisió

INEF Barcelona vol recuperar el camí de la victòria aquest cap de setmana al partit que l'enfrontarà al Begues RC, corresponent a la 8ª jornada de la Lliga Catalana (Segona Divisió) de rugby masculí. El match tindrà lloc diumenge 24 a partir de les 13:30h a La Foixarda.

Prèvia: CEU Fem vs L'Hospitalet-INEF, J7 Lliga Catalana Primera

L'Hospitalet-INEF visita les Pistes de la UB per disputar el partit de la 7ª jornada de la Lliga Catalana (Primera Divisió) de rugby femení davant l'actual líder de la competició, el CEU Femení. El partit tindrà lloc el dissabte 23 a partir de les 16h.

El Reus RC sorprèn a INEF Barcelona

INEF Barcelona va deixar-se sorprendre per un combatiu Reus RC i va perdre a la seva visita al camp de la Pastoreta de Reus en partit corresponent a la 7ª jornada de la Lliga Catalana (Segona Divisió) de rugby masculí que es va disputar aquest diumenge.

Pàgina 1 de 122