Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Resultats de la 3ª Fase de la Copa Catalana de Base 1P-1G-2P-2G-3P-3M-3G -Individual i per Equips- de GAF a Salt

Aquest cap de setmana es va disputar la 3ª fase de la Copa Catalana de Base -Individual i per Equips- dels grups 1P-1G-2P-2G-3P-3M-3G de GAF al Pavelló Municipal de Gimnàstica de Salt on va competir la secció del Club Esportiu INEF Barcelona.

INEF triomfa a la II Fase del CEEB de GEG

Aquest dissabte es va celebrar la II Fase del CEEB, una nova cita de gimnàstica estètica de grup al pavelló municipal de La Mar Bella, competició organitzada pel Consell, amb la participació dels equips Ilusion i Attitude de l'INEF Barcelona.

El Club, tancat del 13 al 23 d'abril per vacances de Setmana Santa

El Club Esportiu INEF Barcelona recorda que del 13 al 23 d'Abril estem de vacances de Setmana Santa i la celebració de Sant Jordi, per tant, no hi haurà activitat esportiva al gimnàs així com atenció al públic, tal com vam anunciar al calendari d'inici del curs. Tornarem a partir del 24 d'Abril en els horaris habituals.

6 jugadores d'INEF-L'Hospitalet a la convocatòria de la Selecció Catalana

Nova convocatòria de la selecció catalana de rugby femení entrenada per Graham Smith de cara a preparar la competició autonòmica que s'està celebrant aquestes setmanes. L'equip s'entrena avui dilluns dia 15 d'abril a les 20 hores al camp de la Marbella amb 6 jugadores de l'INEF-L'Hospitalet.

Galeria: I Copa José Antonio Sancha, INEF Lleida vs INEF Barcelona

Galeria de fotos de la I Copa José Antonio Sancha de Prada, en homenatge al nostre fundador, que va enfrontar als equips masculins de rugby de l'INEF Lleida i l'INEF Barcelona.

Aquest cap de setmana tindrà lloc la 3ª fase de la Copa Catalana de Base -Individual i per Equips- dels grups 1P-1G-2P-2G-3P-3M-3G de GAF al Pavelló Municipal de Gimnàstica de Salt amb la participació de les esportistes del Club Esportiu INEF Barcelona.

Catalunya cau a la 1ª jornada del Campionat Autonòmic de rugby femení

La selecció catalana de rugby femení, amb 7 jugadores de INEF-L'Hospitalet, va començar el seu camí al Campionat Autonòmic de seleccions amb derrota davant Galícia per 19 a 10 en partit que es va disputar aquest cap de setmana al Camp d'Elviña a La Corunya.

I Copa José Antonio Sancha: la gran festa del rugby

Aquest cap de setmana va disputar-se la I Copa José Antonio Sancha de Prada, en homenatge al nostre fundador i una de les figures pioneres del rugby a Catalunya i Espanya, creant el primer equip femení.

Catalunya s'estrena al Campionat Autonòmic davant Galícia amb 7 jugadores d'INEF-L'Hospitalet

Mercè Viñals, Jordina Marbà, Beatriz González, Miranda Misham, Alysha Stone, Kat Keller, Carla Rodríguez són les 7 jugadores d'INEF-L'Hospitalet cridades pel seleccionador Graham Smith per formar part de la convocatòria per disputar demà el primer partit del Campionat Autonòmic davant la potent selecció gallega.

INEF Barcelona vs INEF Lleida: I Copa José Antonio Sancha

Aquest dissabte els Óssos es desplacen a terres lleidetanes per enfrontar-se, a partir de les 17h., als nostres germans de INEF Lleida on jugaran la I Copa José Antonio Sancha, un partit de rugby en reconeixement al nostre Fundador i una de les figures més importants d'aquest esport a nivell nacional.

María Losada, a la concentració prèvia a la WRSS de Kitakyushu

María Losada, única jugadora de l'INEF-L'Hospitalet que ha estat convocada en aquesta ocasió per viatjar a la concentració a Madrid del 4 al 10 d'abril, prèvia a la disputa de la World Rugby Seven Series de Kitakyushu (Japó) amb la Selecció Espanyola de seven.

Resultats 2ª Fase de la Copa Catalana de Base 7P, 8A, 8B i Via Olímpica 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 - Individual i Equips - de GAF a Salt

Aquest cap de setmana el Pavelló Municipal de Gimnàstica de Salt va acollir la 2ª Fase de la Copa Catalana en categoria Base 7P, 8A, 8B - Individual i Equips i Via Olímpica 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 - de GAF a Salt amb la participació de l'INEF Barcelona.

Pàgina 1 de 82