ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

Reunió online del Casal d'Estiu de gimnàstica i de circ 2021, avui a les 16:30

Queda poc per començar les Estades d'Estiu i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa online que es durà a terme avui dimarts 22 de juny a les 16:30 hores a través de la plataforma Zoom.

Gala d'exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ 2021

El dimecres vam retrobar-nos amb les families després de molt de temps per poder celebrar un dels moments més especials de la temporada amb la Gala d'exhibició de final de curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona a les instal·lacions de l'INEFC.

Última hora! Apunta't als "Entrenaments lliures" al Club aquest estiu

El Club Esportiu INEF Barcelona ha obert un procés d'inscripció a entrenaments lliures per les tardes de forma extraordinària durant el període de les Estades d'Estiu, del 28 de juny fins a finals de juliol, a les instal·lacions de l'INEFC. L'horari d'activitats serà de dilluns a dijous de 18 a 20h.

Les inscripcions a les Estades d'Estiu de Gimnàstica i de Circ avancen a bon ritme

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que el volum d'inscripcions pel Casal d'Estiu i el novedós Casal d'Estiu de Circ 2021 avança a bon ritme, amb un termini previst fins el 18 de juny. Gaudeix de l'estiu a INEF, places limitades, no et quedis sense!

Gran èxit de la jornada de portes obertes de l'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup

L'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup va celebrar aquest dijous una jornada de portes obertes a les instal·lacions de l'INEFC, on va fixar algunes de les bases del seu projecte esportiu per a la temporada vinent.

Les Ósses tanquen la seva participació a la Copa Catalana Argent amb victòria ajustada enfront Balears

INEF Barcelona va tancar la seva participació a la Copa Catalana Argent aquest cap de setmana després d'imposar-se a les Pistes de l'UB per un ajustat 38 a 36 al combinat de Balears. Les noies de Joan Codina finalitzen en tercera posició després de 2 victòries i 1 una derrota.

Classic Match: Trobada Anual del Rugby INEF Barcelona 2021

El Club Esportiu INEF Barcelona va tornar a celebrar un dels events més especials per a tots: la trobada anual del Rugby INEF. La família del Rugby INEF Barcelona, Óssos i Ósses s'ajunten amb els vells Óssos i Ósses per rememorar moments celebrant un partit amistós amb les samarretes de la època.

Jornada de "Portes Obertes" de l'Escola de Circ 2021

Arriba el final de curs i el Club recupera una de les activitats preferides per les famílies, la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona, a les instal·lacions de l'INEFC.

Preinscripcions Obertes per les Escoles Esportives 2021-2022, a partir del 31 de maig

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona estan tutelades pels professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

Pàgina 1 de 134

Eduvigis Sáez Parejo Recommends