Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF-Marina Campió de la Lliga Catalana de tamborí indoor!

Aquest cap de setmana va disputar-se al Pavelló de Vilanova i la Geltrú un nou torneig de la Lliga Catalana de tamborí indoor on INEF-Marina masculí va aconseguir proclamar-se nou Campió de la competició.

INEF-L'Hospitalet, 4ª posició a la classificació final de la III GPS Copa de la Reina 7s

INEF-L'Hospitalet va finalitzar a la 4ª posició a la classificació final de la III GPS Copa de la Reina 7s després de la disputa aquest cap de setmana de la 3ª sèrie que va tenir lloc a l'Hotel Montecastillo (Jérez de la Frontera, Càdiz). El CR Majadahonda va proclamar-se novament campió.

Amistós entre els Óssos i el Medicals RFC a la Foixarda

Aquest cap de setmana els Óssos van disputar un partit amistós a La Foixarda davant el Medicals RFC de Newcastle, equip anglès que actualment es troba disputant el seu Tour d'Estiu 2019 per diferents llocs d'Europa.

Losada i Casado, novament convocades amb les Leonas7s per preparar el Campionat d'Europa de Seven a Marcoussis

Losada i Casado han entrat a la última convocatòria del seleccionador Pedro de Matías prèvia al viatge a Marcoussis per disputar el Campionat d'Europa de rugby seven que tindrà lloc el proper 29 i 30 de juny. Les jugadores estaran concentrades del 19 al 26 de juny i d'aquí sortirà la llista defitiniva.

Resum de la participació d'INEF-L'Hospitalet a la 3ª sèrie de la GPS Copa de la Reina 7s de Montecastillo oferit per "L'H en Joc"

L'H en Joc, el programa esportiu de referència de la TV de L'Hospitalet, ofereix una setmana més el resum del partit de l'INEF-L'Hospitalet a la 3ª sèrie de la GPS Copa de la Reina 7s de Montecastillo. Min. 22.

Losada, Casado i les Leonas7s completen la millor actuació de l'any a les World Rugby Seven Series de Biarritz

Les Leonas7s, amb la María Casado i la María Losada a les seves files, van segellar l'objectiu de la permanència per la porta gran aconseguint la 4ª posició final a les World Rugby Seven Series de Biarritz que va tenir lloc aquest cap de setmana.

DIRECTE: 15 i 16 de juny, 10h, GPS Copa de la Reina 7s Montecastillo, amb la participació d'INEF-L'Hospitalet

Retransmissió en directe el 15 i 16 de juny, a partir de les 10h., de la 3ª sèrie de la GPS Copa de la Reina 7s de rugby femení que es disputa a l'Hotel Montecastillo de Cádiz, amb la participació de l'INEF-L'Hospitalet. La retransmissió serà feta per Federació Andalusa de Rugby i la podreu seguir a través de la web o del canal de YouTube.

Resum de la 1ª i 2ª sèrie de la GPS Copa de la Reina 7s a Oliva i Alzira

Vídeo amb el resum de les jugades més destacades de la 1ª i 2ª sèrie de la III GPS Copa de la Reina 7s a Oliva i Alzira, amb la participació de l'INEF-L'Hospitalet.

Quadre de partits i horaris de la 3ª Sèrie de la III GPS Copa de la Reina 7s a Montecastillo

INEF-L'Hospitalet disputarà el proper cap de setmana a Jerez de la Frontera la 3ª sèrie de la III GPS Copa de la Reina 7s. L'equip intentarà guanyar per primer cop una sèrie de la Copa de la Reina que l'aproparia a la victòria final, sempre que el CR Majadahonda quedi quart o el CRAT no es classifiqui a la final.

6 Ósses amb la Selecció Catalana al Torneig Madrid Sevens

El Seleccionador Pablo Arévalo ha convocat a 6 jugadores de l'INEF-L'Hospitalet pel Torneig Madrid Sevens que tindrà lloc aquest cap de setmana al Central de Madrid. El torneig servirà de preparació de cara al Campionat Autonòmic de Juny a Lugo.

Galeria: Fase Final de la Copa Catalana de GAF, Base 5-6-7-8 -Individual i Aparells- a Salt

Galeria de la Fase Final de la Copa Catalana de gimnàstica artística femenina en categoria Base 5-6-7-8 -Individual i Aparells- al Pavelló Municipal de Gimnàstica de Salt (Girona), amb la participació del Club Esportiu INEF Barcelona.

Casado i Losada formen part de la convocatòria prèvia per les World Seven Series de Biarritz

María Casado i la María Losada han estat cridades pel Seleccionador de les Leonas7s Pedro de Matías per preparar les Women´s World Rugby Sevens Series de Biarritz (França), que tindrán lloc del 15 al 16 de juny de 2019.

Pàgina 1 de 86