L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

Calendari de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení 2020-2021

La Federació Catalana de Rugby, un cop aprovat el retorn a la competició, ha donat a conèixer aquesta setmana el Calendari de la Lliga Catalana de Divisió d'Honor de rugby femení on serà el retorn de l'INEF Barcelona a la competició després d'un any. Coneix el calendari i els integrants de la lliga.

COMUNICAT | Torna l'esport al Club Esportiu INEF Barcelona a partir del 22 de febrer

El Club Esportiu INEF Barcelona anuncia la reactivació de les seves activitats esportives a partir del 22 de febrer després de les noves mesures anunciades pel PROCICAT per frenar el COVID-19.

La FCR dóna a conèixer el Calendari: el sènior femení de l'INEF Barcelona ja coneix el camí al cim

La Federació Catalana de Rugby ha dónat a conèixer aquest divendres el Calendari de la temporada 2020-2021 després de rebre "llum verda" per reactivar la competició en categories sènior, S16 i S18. L'equip sènior femení de l'INEF Barcelona participarà estrenant un format novedós de Divisió d'Honor Catalana.

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #9

Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, ens permet continuar la pràctica esportiva a casa amb una sèrie d'exercicis recomanats mentre esperem el reinici de les activitats. Avui, nova sessió d'abdominals (llançaments i bloquejos).

4 exjugadores de l'INEF Barcelona al XV de la Dècada de la FER

L'afició ha parlat i després de vàries setmanes de votacions, s'ha escollit finalment el XV més destacat de la Dècada de les Leonas, on destaca la presència de 4 jugadores que han passat per INEF Barcelona.

Torna el rugby a Catalunya: els equips sènior de l'INEF Barcelona podran jugar aquesta temporada

Després de les noves mesures de contenció per a la COVID-19 anunciades pel Procicat dijous passat, la Federació Catalana de Rugby es va posar en marxa per convocar a tots el equips a una reunió informativa per reactivar les competicions a Catalunya aquest dilluns.

Les noves mesures per a la contenció de la COVID-19 obliguen a continuar tancades les Escoles Esportives i l'Escola de Circ com a mínim fins el 22 de Febrer

Ahir el Procicat va anunciar noves mesures de contenció per a la COVID-19 davant la situació epidemiològica a Catalunya i que tindran validesa durant 14 dies mínim a partir del 8 de Febrer. La prohibició d'activitats extraescolars i les limitacions a 6 persones en activitats esportives grupals ens obliguen a ajornar el reinici fins al 22 de Febrer. Us recordem que podeu seguir qualsevol novetat a través dels nostres canals de comunicació.

VÍDEOS: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina, Recopilatori SESSIÓ #6

Avui, en Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, ens deixa una sèrie de rutines per compaginar els entrenaments a casa durants aquests dies.

VÍDEOS: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina, Recopilatori SESSIÓ #5

Recopilatori de vídeos de la sessió 5 de Miquel Dalmau i Eli Marina, entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona, per compaginar els entrenaments a casa.

Pàgina 1 de 130

Eduvigis Sáez Parejo Recommends posted 4 years ago