Actualitat Activitats Esportives - Club Esportiu INEF Barcelona

Primer dia de les Escoles Esportives a INEF Barcelona

Aquest dilluns INEFC obre les portes per una nova edició de les Escoles Esportives al Club Esportiu INEF Barcelona, les activitats esportives que cada any es desenvolupen a les instal·lacions de la muntanya màgica de Montjuic reunint a nens/es, joves i adults de setembre a juny.

Èxit de convocatòria a la reunió de les Escoles Esportives 2019

Ahir per la tarda va tenir lloc a les instal·lacions de l'INEFC la reunió anual abans de començar les Escoles Esportives 2019, amb la nombrosa presència de famílies i alumnes de cara al nou curs.

Reunió de les Escoles Esportives, dijous 12 de setembre a les 18h.

Queda poc per començar el nou curs de les Escoles Esportives i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa que es durà a terme el proper dijous 12 de setembre a les 18:00 hores a INEFC.

Calendari de les Escoles Esportives 2019-2020

Ja està disponible per la seva consulta el Calendari de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona 2019-2020. L'inici de l'activitat del curs serà el 16 de setembre mentre que el darrer dia serà el 18 de juny.

Les Estades d'Estiu 2019 baixen el teló al Club Esportiu INEF Barcelona

Les Estades d'Estiu 2019 al Club Esportiu INEF Barcelona arriben al seu final. Les instal·lacions de l'INEFC han acollit a prop de 200 persones que durant 4 setmanes intenses han gaudit d'unes jornades de convivència i pràctica esportiva.

Preinscripcions Obertes per les Escoles Esportives 2019-2020 pel públic en general

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona estan tutelades pels professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

Arrenquen les Estades d'Estiu al Club Esportiu INEF Barcelona

Arriba un dels dies més il·lusionants de l'any al Club Esportiu INEF Barcelona: l'inici de les Estades d'Estiu. A partir d'avui dilluns a les 9 comencen les activitats a les instal·lacions de l'INEFC on rebrem més de 200 esportistes que durant 4 setmanes esperem que visquin una experiència inolvidable.

VÍDEO: Les Escoles Esportives al Club Esportiu INEF Barcelona

Coneix alguns detalls de les Escoles Esportives al Club Esportiu INEF Barcelona, les activitats esportives que realitzem a les instal·lacions de l'INEFC durant l'any en un video de 2 minuts de la Laura Esbrí, la nostra Directora Tècnica.

Pàgina 1 de 5