L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

INEFC tanca les instal·lacions i el Club Esportiu suspèn temporalment l'activitat

Atès que els casos de coronavirus segueixen incrementant‐se malgrat les mesures de precaució i restricció adoptades fins ara, el Govern de la Generalitat ha decretat el tancament temporal de totes les instal·lacions
esportives, excepte les dedicades a tecnificació, fet que afectarà a totes les activitats del Club Esportiu INEF Barcelona i les seves seccions.

Modificació d'horaris a causa del toc de queda a les activitats esportives del Club

L'aprovació del Procicat de les mesures de reducció de mobilitat pel toc de queda nocturn aquest diumenge 25 d'octubre afectarà al desenvolupament de les activitats esportives del Club Esportiu INEF Barcelona.

L'Escola de Circ amplia la seva plantilla amb Martina Garcés, nova entrenadora del Club

Martina Garcés s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per l'Escola de Circ per a les activitats de Circ en miniatura i Jugant amb el circ. L'Escola de Circ segueix creixent. Benvinguda Martina!

Protocol d'actuació per a la tornada de les competicions oficials d'àmbit estatal i caràcter no professional 2020/2021

Protocol d'actuació per a la tornada de competicions oficials d'àmbit estatal i caràcter no professional, subscrit per totes les comunitats autònomes, Federació Espanyola de Municipis i Províncies, Federacions Esportives Espanyoles, Associació de l'Esport Espanyol, Comitè Paralímpic Espanyol, Comitè Olímpic Espanyol i organitzadors de competicions.

Nuria Torra, nova responsable COVID-19 de les Escoles Esportives del Club

Nuria Torra ha estat nombrada per la Junta Directiva com a nova responsable COVID19 per les Escoles Esportives 2020-2021 del Club Esportiu INEF Barcelona. La Nuria serà un pilar fonamental de cara al nou curs.

Calendari de les Escoles Esportives 2020-2021

Ja està disponible per la seva consulta el Calendari de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona 2020-2021. L'inici de l'activitat del curs serà el 14 de setembre mentre que el darrer dia serà el 22 de juny.

Torna l'atenció al públic telefònica i presencial amb cita prèvia a partir del 13 de juliol

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que malgrat les limitacions existents a l'INEFC a l'actualitat, tornarà a oferir Atenció al Públic a partir del proper 13 de juliol per tal de facilitar la gestió d'inscripcions i pagaments per Socis i Públic en General, mitjançant Cita Prèvia.

Preinscripcions Obertes al Públic en General per l'Escola de Circ 2020-2021

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta l'Escola de Circ, una activitat innovadora en paral·lel amb les activitats esportives actuals amb l'objectiu d'acostar als infants el món del circ.

Preinscripcions Obertes al Públic en General per les Escoles Esportives 2020-2021

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona estan tutelades pels professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

Pàgina 1 de 7

Eduvigis Sáez Parejo Recommends posted 3 years ago