Gala de Final de Curs de l'Escola de Circ 2019 - Club Esportiu INEF Barcelona

El dijous 13 de juny vam poder viure un dels moments més especials de l'any amb la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona a les instal·lacions de l'INEFC.

La Gala de Final de Curs de l'Escola de Circ a INEFC

L'Escola de Circ va arribar al Club ja fa unes temporades consolidant-se com un projecte molt apreciat pels més menuts, els joves i els més adults. Va arribar com a model d'èxit de l'INEF Lleida i s'ha consolidat a Barcelona també, fent diverses activitats: circ en miniatura, jugant amb el circ i l'acrobàcia circense aèrea.

Dijous passat tots els grups de gimnastes de diferents edats van poder compartir de forma conjunta amb els seus familiars totes les habilitats apreses durant tot l'any al pavelló de l'INEFCUna festa on els nens van demostrar les seves noves habilitats motrius amb el material habitual de circ, sense aquests, conjuntament amb totes les amistats que han anat fent, en una gala que va oferir vàries sorpreses per amenitzar la jornada. Moltes gràcies per compartir aquest moment amb nosaltres, us esperem aviat!

Us recordem que les inscripcions per Socis de cara a l'Escola de Circ 2019-2020 ja són obertes. 4 formes d'inscripció:

• Inscripció Online a través de la web. Document d'ajuda.
  • Descarrega el full d'inscripció per menors o el full d'inscripció per adults i entrega'l omplert per Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o a la recepció.
  • APP per mòbils i tablets. Disponible a l'APP Store
  • Cita Prèvia. Sol·licita cita prèvia per Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o truca al 93 4255445 (Ext. 200)

Les inscripcions pel públic en general s'obriran a partir de principis de juliol.

Darrera modificació el Divendres, 21 Juny 2019 00:50