Èxit de convocatòria a la reunió de les Escoles Esportives 2019 - Club Esportiu INEF Barcelona

13 Set

Èxit de convocatòria a la reunió de les Escoles Esportives 2019

Ahir per la tarda va tenir lloc a les instal·lacions de l'INEFC la reunió anual abans de començar les Escoles Esportives 2019, amb la nombrosa presència de famílies i alumnes de cara al nou curs.

Dubtes i aclariments abans de començar les activitats esportives

Laura Esbrí, Directora Tècnica del Club Esportiu va introduir les línees mestres del que serà el proper curs, explicant més detalladament tots els detalls i resolent dubtes abans de començar l'activitat. Michel Marina, com a President del Club i Felip Santamaria, van acompanyar l'acte, explicant el projecte de les Escoles i del Club, un projecte integral esportiu, amb vàries activitats esportives d'iniciació i competició, i on volem que s'integri tothom i se'l faci seu, amb un contacte més directe.

Dilluns 16 de setembre a la tarda comencen les activitats que duraran fins el mes a meïtats de juny. Per aquells que desitgin la informació del que es va tractar poden posar-se ne contacte amb la Laura Esbrí per correu electrònic.

Llegir 85 vegades