L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

L'Escola de Circ amplia la seva plantilla amb Martina Garcés, nova entrenadora del Club - Club Esportiu INEF Barcelona

01 Oct

Martina Garcés s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per l'Escola de Circ per a les activitats de Circ en miniatura i Jugant amb el circ. L'Escola de Circ segueix creixent. Benvinguda Martina!

El Circ, una de les activitats favorites a INEF pels més joves

L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona va començar fa tres setmanes a les instal·lacions de l'INEFC i s'ha confirmat novament com una de les activitats preferides tant per nens i nenes com per a la gent jove. Cada any desperta més interès entre la gent i s'ha anat consolidant entre el públic, amb una alt interès i demanda de places. Per aquest motiu, el Club ha decidit ampliar la plantilla amb la incorporació de la Martina Garces com a nova entrenadora del Club, on inicialment estarà a les activitats de Circ en miniatura i Jugant amb el circ.

El Circ va arribar al Club fa 5 temporades com un model d'èxit que es practicava ja a l'INEF de Lleida. Aviat es va guanyar el seu públic, consolidant 3 activitats: Circ en miniatura, Jugant amb el circ i Acrobàcia circense aèrea i de terra dirigides a diferents edats. L'activitat ajuda a potenciar les habilitats motrius i creatives dels nens i joves, gràcies als exercicis innovadors de terra i amb les tel·les.

Per a disponibilitat de places a les activitats, cal que Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Darrera modificació el Dijous, 01 Octubre 2020 20:02

Eduvigis Sáez Parejo Recommends posted 3 years ago