L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Les noves mesures per a la contenció de la COVID-19 obliguen a continuar tancades les Escoles Esportives i l'Escola de Circ com a mínim fins el 22 de Febrer - Club Esportiu INEF Barcelona

05 febrer

Ahir el Procicat va anunciar noves mesures de contenció per a la COVID-19 davant la situació epidemiològica a Catalunya i que tindran validesa durant 14 dies mínim a partir del 8 de Febrer. La prohibició d'activitats extraescolars i les limitacions a 6 persones en activitats esportives grupals ens obliguen a ajornar el reinici fins al 22 de Febrer. Us recordem que podeu seguir qualsevol novetat a través dels nostres canals de comunicació.

Davant les últimes consultes rebudes aquestes darreres hores, volem informar que no es podrà reprendre l'activitat de les Escoles Esportives i l'Escola de Circ. Les activitats extraescolars (incloses les esportives) segueixen suspeses mentre que al sector esportiu, les activitats grupals dirigides resten limitades a 6 persones. Davant les característiques de la nostra activitat, no hem obtingut llum verda per reiniciar l'activitat i per tant, sentim molt les molèsties causades a totes les families, nens i nenes i joves esportistes però les mesures anunciades ens obliguen a aplaçar novament l'inici 2 setmanes més, fins al 22 de Febrer com a mínim.

Agraïm la vostra comprensió i en quan tinguem alguna novetat us ho farem saber. Com ja hem anat informant a través del correu electrònic, tot el temps que no hi hagi activitat, no es cobrarà cap rebut, i quan es faci, es farà la deducció corresponent dels mesos que no s'ha fet activitat, no patiu. Esperem que estigueu bé i poder-nos veure aviat. Seguim atenent consultes a través de correu electrònic, cuideu-vos molt.

Més informació:

Infografia mesures contra la COVID-19 a Catalunya a partir del 8 de febrer