L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

Breus

Breus (9)

Altres notícies del Club Esportiu INEF Barcelona en format breu.

Veure articles ...

COMUNICAT | INEF Barcelona cancel·la les Estades d'Estiu 2020

El Club Esportiu INEF Barcelona comunica que les Estades d’Estiu 2020 han quedat definitivament cancel·lades i per tant no es portaran a terme aquest any.

COMUNICAT | Mesures compensatòries als Socis del Club Esportiu INEF Barcelona

El Club Esportiu INEF Barcelona informa sobre les mesures compensatòries als Socis per l'aturada de l'activitat esportiva causada per la pandèmia del COVID-19tal com vam informar a l'anterior comunicacióAquesta informació també ha estat tramesa per correu electrònic. Si teniu algún dubte, us recordem que seguim atenent consultes per correu electrònic. Gràcies per la vostra comprensió, cuideu-vos i #QuedatACasa.

INEFC es transforma en Hospital de campanya per lluitar contra el COVID-19

Jordi Solà, Director de l'INEFC, va informar en una carta el dia 1 d'abril que el centre de l'INEFC Barcelona passaria a convertir-se en Hospital de campanya adscrit a l'Hospital Clínic per lluitar contra la pandèmia del COVID-19 (Coronavirus).

COMUNICAT | Informació dirigida als Socis del Club Esportiu INEF Barcelona

Tal com vam informar a l'anterior comunicació, seguint les recomenacions de la Generalitat de Catalunya, els centres educatius i universitats com INEFC estaran tancats durant un temps per la pandèmia del COVID-19, per tal d'evitar la propagació del virus. Afegim nova informació dirigida als nostres socis. Seguim atenent consultes només per correu electrònic. Gràcies per la vostra comprensió, cuideu-vos i #JOEMQUEDOACASA.

COMUNICAT | L'activitat del Club Esportiu INEF Barcelona s'atura pel COVID-19

Seguint les recomenacions de la Generalitat de Catalunya, els centres educatius i universitats com INEFC romandran tancats durant la pandèmia del COVID-19, per tal d'evitar la propagació del virus. Per tant, queden suspeses les classes de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona, a l’espera d’aconteixements. Ara, la salut és el més important.

Avui dilluns 24 de febrer, NO hi hauran activitats de les Escoles Esportives

Volem recordar que avui dilluns 24 de febrer, NO hi hauran activitats al club. Per aquells que només veniu els dilluns a les activitats, NO PODEU RECUPERAR la sessió el dimecres. Agraïm la vostra comprensió.

Darrer dia de les Escoles Esportives. Bon Nadal i bones festes de part del Club Esportiu INEF Barcelona! Tornem el 8 de Gener

Benvolgudes famílies, amics/gues, el Cos Tècnic i l’Equip Directiu del Club Esportiu INEF Barcelona us vol desitjar molt Bones Festes i bona entrada d’anyUs recordem que tret dels grups de competició, el gimnàs i l’oficina restaran tancats fins el dimecres 8 de gener, quan reiniciarem les activitats.

Calendari Escoles Esportives

Torna l'activitat al Club Esportiu INEF Barcelona

El Club Esportiu INEF Barcelona torna a obrir aquest dilluns 2 de setembre després d'estar tot l'Agost tancat per vacances. Cal informar que l'atenció al públic torna a estar operativa com és habitual a través dels canals habituals.

Objectiu: 1000 subscriptors al YouTube del Club Esportiu INEF Barcelona

Amics, socis, families i simpatitzants del Club Esportiu INEF Barcelona, necessitem la vostra ajuda i estem segurs que amb vosaltres ho aconseguirem ràpid i aviat. Ens hem marcat com objectiu aconseguir 1000 subscriptors al Canal de YouTube del Club Esportiu INEF Barcelona per tal de continuar les emissions en directe de forma gratuïta.

La APP Android del Club Esportiu INEF Barcelona torna a estar operativa

Volem informar que l'aplicació d'Android del Club Esportiu INEF Barcelona torna a estar operativa a la Google Play Store per la seva descarrega on podreu seguir la informació del Club al mòvil o fer les inscripcions a les activitats esportives.

Link APP INEF Barcelona: Google Play per Android

El Club Esportiu romandrà tancat l'1 de Maig

Volem recordar que el dimecres 1 de maig, dia internacional dels treballadors, el Club Esportiu INEF Barcelona romandrà tancat i no es realitzaran activitats esportives, ni classes dirigides ni es podran fer activitats per lliure. Per qualsevol consulta, contacteu amb l'Oficina d'Atenció al Soci.

Serveis mínims per la Vaga del dijous 21 de Febrer

El Club Esportiu INEF Barcelona informa a totes les families, amics i sòcies que davant la vaga convocada per al proper dijous 21 de febrer, garantim els serveis mínims en totes les activitats del Club. No obstant, aquestes activitats no es realitzaran de manera habitual a la resta de dies.