Gimnàstica Estètica - Club Esportiu INEF Barcelona

Gran èxit de la jornada de portes obertes de l'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup

L'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup va celebrar aquest dijous una jornada de portes obertes a les instal·lacions de l'INEFC, on va fixar algunes de les bases del seu projecte esportiu per a la temporada vinent.

Jornada de "Portes Obertes" de l'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup, dijous 3 de juny

L'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup, de nova creació, celebrarà una Jornada de Portes Obertes el proper dijous 3 de juny a les instal·lacions de l'INEFC, de 18 a 19:30 hores.

INEF Ilusion comença la competició oficial a la 1ª Fase de GEG del CEEB

INEF Ilusion, l'equip infantil de gimnàstica estètica de grup, va començar aquest cap de setmana la competició oficial disputant la 1ª Fase del CEEB al Pavelló de la Mar Bella de Barcelona.

INEF Ilusion participarà a la 1ª Fase de GEG del CEEB

El proper dia 16 de febrer comença la temporada de gimnàstica estètica de grup al CEEB amb la 1ª fase on l'equip infantil "Ilusion" del Club Esportiu INEF Barcelona participarà. Ja es coneixen els horaris i ordre de participació.

Calendari de competició estatal de gimnàstica estètica de grup 2020

Recentment l'AEGEG ha donat a conèixer el calendari definitiu de la temporada 2020 amb la primera seu de la Copa Espanya de GEG, on l'equip de l'INEF Barcelona tornarà a participar. Consulta el Calendari de la Copa Espanya de GEG.

Ja es coneixen els primers detalls de la I Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup a Sagunto 2020

A poc més de mes i mig per l'inici de la temporada oficial de l'equip de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona a nivell estatal, comencen a sortir a la llum els primers detalls de la I Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup que tindrà lloc a Sagunto, organitzada per l'AEGEG.

INEF United, bronze a la Copa d'Espanya de GEG

Del 11 al 13 d'octubre es va celebrar a Narón (A Corunya) va acollir la 3ª Fase i Final de la Copa d'Espanya de gimnàstica estètica de grup. Degut al canvi de dates al calendari anual de la gimnàstica estètica, els equips sènior van decidir no participar.

Calendari de competicions internacionals de Gimnàstica Estètica de Grup 2020

La secció de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona ja coneix el calendari de competicions internacionals de l'any 2020 que la IFAGG ha donat a conèixer recentment. L'equip buscarà la classificació a les competicions nacionals per enfrontar-se davant a les grans potències de l'est.

Calendari provisional estatal de gimnàstica estètica de grup 2020

Aquesta setmana s'ha donat a conèixer el calendari provisional estatal de la temporada de gimnàstica estètica 2020, on l'equip de l'INEF Barcelona tornarà a participar a totes les competicions.

VÍDEO: INEF Barcelona - Eterna, per Jordi Papasey

Eterna és un vídeo fet per Jordi Papasey a l'equip de GEG de l'INEF Barcelona en homenatge a una vida de gimnàstica.

Pàgina 1 de 16

Eduvigis Sáez Parejo Recommends