Gimnàstica Estètica - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Barcelona participarà al I Open AGEGCat 2019

El proper diumenge 24 de febrer, a partir de les 10h, es celebrarà al Pavelló Municipal de Capellades el I Open AGEGCAT de gimnàstica estètica de grup, amb la participació de la secció d'estètica de l'INEF Barcelona.

Bon paper d'INEF a la Copa d'Espanya de Sagunt

La secció de gimnàstica estètica de grup de l'INEF va realitzar el seu tret de sortida a la competició disputant aquest cap de setmana la 1ª fase de la Copa d'Espanya a la localitat valenciana de Sagunt. Les noies, després de molts mesos de preparació i algunes novetats al conjunt, tenien moltes ganes de competir ja i demostrar la seva coreografia.

La secció de gimnàstica estètica de grup participa a La Marató de TV3

Aquest diumenge va tenir lloc la 27ª edició del programa La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, dedicada enguany a la investigació biomèdica del càncer. A la Marató, que va durar prop de 16 hores d'emissió en directe, va participar-hi la secció de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona.

Calendari de competicions internacionals de Gimnàstica Estètica de Grup 2019

La secció de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona ja coneix el calendari de competicions internacionals de l'any 2019 que la IFAGG ha donat a conèixer recentment. L'equip buscarà la classificació a les competicions nacionals per enfrontar-se davant a les grans potències de l'est.

Primers detalls de la I Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup a Sagunto

Queda un mes i escaig per l'inici de la temporada oficial de l'equip de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona a nivell estatal i comencen a sortir a la llum els primers detalls de la I Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup que tindrà lloc a Sagunto.

La secció de Gimnàstica Estètica de grup de l'INEF Barcelona busca gimnastes de 15 anys o més. T'apuntes?

Una temporada més, la secció de gimnàstica estètica de grup celebra jornades de portes obertes en la recerca de noves gimnastes que vulguin practicar aquest esport. Si tens 15 anys o més anys no dubtis en venir a provar a les instal·lacions de l'INEFC.

L'equip de gimnàstica estètica de grup, en plena pretemporada

La secció de gimnàstica estètica de grup del Club Esportiu INEF Barcelona ha tornat als entrenaments recentment per tal de preparar els compromisos nacionals e internacionals de la temporada. Les instal·lacions de l'INEFC són un any més testimoni de les noves coreografies que sorprendran al públic els propers mesos.

VÍDEO: INEF Barcelona United - Behind the competition, per Jordi Papasey

Behind the competition és un vídeo fet per Jordi Papasey a l'equip de gimnàstica estètica de grup INEF Barcelona United que ens mostra com es viuen els moments previs d'una actuació.

VÍDEO: Actuació d'INEF United al XIX IFAGG World Championship 2018 de Budapest

Vídeo de l'actuació de l'equip de gimnàstica estètica d'INEF United al XIX IFAGG World Championships 2018 Budapest.

INEF United, plata a la general de la III Fase de la Copa Espanya i or a la Final

INEF United va ser el guanyador de la 3ª Fase i Final de la Copa d'Espanya de gimnàstica estètica de grup que va tenir lloc al Pavelló III de la Zona Esportiva Municipal de Sant Cugat del Vallès aquest cap de setmana. A la general van aconseguir la medalla de plata, només superades pel Rítmica Cartagena.

Pàgina 1 de 13