INEF United puja al podi al Campionat d'Espanya de Sagunt - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF United puja al podi al Campionat d'Espanya de Sagunt

Aquest cap de setmana va tenir lloc una de les grans cites de la temporada de gimnàstica estètica amb la disputa del Campionat d'Espanya que va tenir lloc a Sagunt, darrera cita abans del Mundial que es disputarà a Cartagena els dies 17 i 18 de maig.

INEF United, bronze després d'una gran actuació

El Campionat d'Espanya, classificatori pel Campionat del Món que es desenvoluparà a Cartagena amb més de 20 països durant diverses jornades, reunia els principals Clubs d'Espanya. INEF Barcelona va participar amb els equips Ilusion i United en categoria infantil i sènior respectivament.

Pel que fa a la competició, les noies del sènior d'INEF United van donar una nova alegria al Club pujant novament al podi obtenint la 3ª posició. Bronze merescudíssim per unes noies que porten treballant dur fa molts anys, renovant-se constantment i continuant obtenint èxits. Enhorabona noies !