L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. A partir del 13 de juliol, atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. Aquesta situació serà revisable al setembre, en funció de la situació. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Gimnàstica Estètica - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Ilusion comença la competició oficial a la 1ª Fase de GEG del CEEB

INEF Ilusion, l'equip infantil de gimnàstica estètica de grup, va començar aquest cap de setmana la competició oficial disputant la 1ª Fase del CEEB al Pavelló de la Mar Bella de Barcelona.

INEF Ilusion participarà a la 1ª Fase de GEG del CEEB

El proper dia 16 de febrer comença la temporada de gimnàstica estètica de grup al CEEB amb la 1ª fase on l'equip infantil "Ilusion" del Club Esportiu INEF Barcelona participarà. Ja es coneixen els horaris i ordre de participació.

Calendari de competició estatal de gimnàstica estètica de grup 2020

Recentment l'AEGEG ha donat a conèixer el calendari definitiu de la temporada 2020 amb la primera seu de la Copa Espanya de GEG, on l'equip de l'INEF Barcelona tornarà a participar. Consulta el Calendari de la Copa Espanya de GEG.

Ja es coneixen els primers detalls de la I Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup a Sagunto 2020

A poc més de mes i mig per l'inici de la temporada oficial de l'equip de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona a nivell estatal, comencen a sortir a la llum els primers detalls de la I Fase de la Copa d'Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup que tindrà lloc a Sagunto, organitzada per l'AEGEG.

INEF United, bronze a la Copa d'Espanya de GEG

Del 11 al 13 d'octubre es va celebrar a Narón (A Corunya) va acollir la 3ª Fase i Final de la Copa d'Espanya de gimnàstica estètica de grup. Degut al canvi de dates al calendari anual de la gimnàstica estètica, els equips sènior van decidir no participar.

Calendari de competicions internacionals de Gimnàstica Estètica de Grup 2020

La secció de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona ja coneix el calendari de competicions internacionals de l'any 2020 que la IFAGG ha donat a conèixer recentment. L'equip buscarà la classificació a les competicions nacionals per enfrontar-se davant a les grans potències de l'est.

Calendari provisional estatal de gimnàstica estètica de grup 2020

Aquesta setmana s'ha donat a conèixer el calendari provisional estatal de la temporada de gimnàstica estètica 2020, on l'equip de l'INEF Barcelona tornarà a participar a totes les competicions.

VÍDEO: INEF Barcelona - Eterna, per Jordi Papasey

Eterna és un vídeo fet per Jordi Papasey a l'equip de GEG de l'INEF Barcelona en homenatge a una vida de gimnàstica.

La secció de gimnàstica estètica de grup ja s'entrena a INEF

La secció de gimnàstica estètica de grup del Club Esportiu INEF Barcelona ha tornat als entrenaments de cara a preparar els propers compromisos nacionals e internacionals que disputaran al llarg de la temporada. La Marta, la Maria, la Cristina, la Candela i Cia tornen a les instal·lacions de l'INEFC per entrenar noves coreografies que sorprendran al públic.

Gimnàstica Estètica de Grup a l'INEF Barcelona: jornada de portes obertes el 16 i 19 de setembre

La secció de gimnàstica estètica de grup ja prepara la temporada vinent i realitzarà el proper 16 i 19 de setembre, de 18h a 19:30, 2 sessions de prova a les instal·lacions de l'INEFC per totes aquelles persones que tinguin ganes d'apuntar-se a fer GEG.

Pàgina 1 de 16