Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: Crealia El Salvador vs INEF-L'Hospitalet, J13 Lliga Iberdrola 2019-2020

INEF L'Hospitalet visita diumenge 23 a partir de les 10:30h els Camps de rugby de Pepe Rojo de Valladolid per enfrontar-se al Crealia El Salvador, en partit corresponent a la 13ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Podreu seguir el partit a través de YouTube i la Web.

Prèvia: Reus RC vs INEF Barcelona, J6 Lliga Catalana Segona Divisió

INEF Barcelona visita aquest cap de setmana el Camp de la Pastoreta per enfrontar-se al Reus RC en partit 6ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí. Dissabte 22, a partir de les 15h., INEF busca la 5ª victòria consecutiva.

Prèvia: L'Hospitalet-INEF vs Químic Alella Fem, J7 Copa Catalana Primera

L'Hospitalet-INEF torna a jugar aquest cap de setmana la Copa Catalana de Primera rebent la visita del Químic Alella Fem, en partit correponent a la 7ª jornada. El partit tindrà lloc dissabte 22 a les 16h. a la Feixa Llarga.

Resum: INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo, J12 Lliga Iberdrola 2019-2020

Resum oferit per la Federació Espanyola de Rugby del partit INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo corresponent a la 12ª jornada de la Lliga Iberdrola 2019-2020.

5ª nominació de la temporada per Kat Keller al premi "Leona Iberdrola"

Kat Keller, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, torna a repetir candidatura com a Leona Iberdrola de la jornada per 5ª vegada aquesta temporada, fet que demostra que és una de les millors jugadores de la Lliga.

INEF-L'Hospitalet perd davant CR Olímpico de Pozuelo i es complica la vida

INEF-L'Hospitalet va caure derrotat a casa aquest cap de setmana davant el CR Olímpico de Pozuelo al partit corresponent a la 12ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Toca aixecar el cap i lluitar fins el final.

DIRECTE: 23/2 a les 10:30h, Crealia El Salvador vs INEF-L'Hospitalet, J13 Lliga Iberdrola

Retransmissió en directe del partit Crealia El Salvador vs INEF-L'Hospitalet corresponent a la 13ª jornada de la Lliga Iberdrola 2019-2020, aquest diumenge 23 a partir de les 10:30 hores. Segueix el partit a través de YouTube i la Web.

Minut a minut: Crealia El Salvador vs INEF-L'Hospitalet, 13ª Jornada Lliga Iberdrola 2019-2020

Segueix el minut a minut del partit Crealia El Salvador vs INEF-L'Hospitalet corresponent a la 13ª jornada de la Lliga Iberdrola.

L'AVRFCB segueix líder al guanyar a L'Hospitalet-INEF 20-0

L'Hospitalet-INEF va perdre 20-0 davant l'imbatut AVRFCB, actual líder de la competició, a la seva visita al Camp de la Teixonera en partit de la 6ª jornada de la Copa Catalana de Primera. Malgrat la derrota, l'equip continua segon.

INEF Barcelona ja és segon al guanyar a l'UE Santboiana C 40-10

INEF Barcelona va sumar la 4ª victòria consecutiva aquest diumenge a la Foixarda al vèncer a l'UE Santboiana C en partit corresponent 5ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí. L'equip de Jordi Solà ja és segon.

Pàgina 1 de 76