Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs CRAT A Corunya, Final Lliga Iberdrola 2018-2019 - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs CRAT A Corunya, Final Lliga Iberdrola 2018-2019

INEF-L'Hospitalet disputa aquest diumenge 24 a partir de les 11h al Camp de Rugby de Las Terrazas d'Alcobendas la Final de la Lliga Iberdrola de rugby femení davant el CRAT A Corunya. Ha arribat el gran moment de la temporada i les Ósses van a totes a pel Campionat.

Només queda un pas per a la glòria

INEF-L'Hospitalet, el gran campió de la Divisió d'Honor amb 11 títols, juga aquest cap de setmana la finalíssima de la Lliga Iberdrola de rugby femení al camp de Las Terrazas d'Alcobendas (Madrid) davant el CRAT A Corunya, un rival que ha anat de menys a més durant la temporada.

Les corunyeses, amb un únic campionat a l'any 2015, parteixen com a teòriques favorites després d'un inici irregular, on van arribar a estar fora dels playoffs. Una sèrie d'incorporacions a mitja temporada van permetre millorar el seu joc i començar a sumar victòries fins a assegurar-se la seva classificació al playoff abans de l'última jornada.

Tots dos equips s'han enfrontat dos cops aquesta temporada, amb un balanç d'una victòria per cadascú a domicili. El CRAT va aconseguir una imponent victòria a casa de l'INEF-L'Hospitalet, mostrant un primer avís del seu potencial a la resta dels equips. A la 2ª volta, a l'última jornada, van tornar-se a veure les cares i en aquesta ocasió,  INEF-L'Hospitalet va sortir vencedor. Les Ósses necessitaven la victòria amb bonus per classificar-se al playoff i ho van fer gràcies a una gran actuació de tot l'equip. Per contra, el CRAT A Corunya va deixar mig equip titular a la banqueta per evitar lesions de cara a les semifinals i això va ser aprofitat per les Ósses, que van aconseguir l'objectiu marcat.

A les semifinals, tots dos conjunts no partien com a favorits ja que jugaven fora de casa davant el CR Majadahonda i el CR Cisneros però van trencar tots els pronòstics i van emportar-se la victòria per la mínima a tots dos camps.

Tots dos equips viatgen a Madrid amb quasi tots els seus efectius. El CRAT comptarà amb tota la seva plantilla a disposició del cos tècnic mentre que per INEF-L'Hospitalet, sembla que poden haver-hi novetats a la convocatòria.

Les Ósses volen sentir el suport de la seva afició i per això s'ha obert una iniciativa per viatjar a veure la final. L'objectiu és que el Camp de Les Terrazas s'ompli de gom a gom i sigui una gran festa final del rugby femení. Si finalment no podeu venir, el partit el podreu seguir per televisió a Teledeporte.

LLIGA IBERDROLA

Darrera modificació el Dimecres, 20 Març 2019 18:49