Prèvia: UE Santboiana C vs INEF Barcelona, J9 Lliga Catalana Segona Divisió - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: UE Santboiana C vs INEF Barcelona, J9 Lliga Catalana Segona Divisió

INEF Barcelona visita Sant Boi per disputar el partit pendent davant el UE Santboiana C corresponent a la 9ª jornada de la Lliga Catalana (Segona Divisió) de rugby masculí. El partit tindrà lloc a l'Estadi Municipal Constantí Miranda el dissabte 30 a partir de les 17h.

Darrer partit de Lliga Catalana pels Óssos

Els Óssos (3-7), desens a la classificació, visiten al quart classificat, la UE Santboiana C (6-4), en un partit ja poc trascendent per tots dos equips a efectes classificatoris. Els nois dirigits per Jordi Solà volen tancar la temporada de Lliga amb bones sensacions i repensar el projecte de cara a la pròxima temporada.

Amb la Lliga Catalana per tots els equips, aquest partit estava pendent per la Gira dels Óssos per terres angleses. Servirà per fer proves, posar als jugadors menys habituals i acabar la temporada amb una victòria que seria important per reforçar la moral d'un equip que acumula vàries derrotes seguides.

LLIGA CATALANA

Darrera modificació el Dimecres, 27 Març 2019 21:27