Difícil calendari de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2019-2020 per INEF-L'Hospitalet - Club Esportiu INEF Barcelona

06 Ago

El dijous 25 de juliol es va celebrar a la seu de la Federació Espanyola de Rugby el sorteig dels calendaris de Lliga de la temporada 2019-2020, entre ells la Lliga Heineken, la DHB, la Lliga Iberdrola i la nova Divisió B de rugby femení. INEF L'Hospitalet debutarà a casa a la 1ª jornada el proper 6 d'octubre davant el CR Cisneros.

Calendari força complicat per les Ósses

El Calendari 2019-2020 de la Lliga Iberdrola de rugby femení ja ha quedat definit. El projecte comandat per Pablo Arévalo arrencarà la temporada de Divisió d'Honor a casa el proper 6 d'octubre (horari per definir) rebent al potent CR Cisneros, un equip ple de jugadores internacionals i que torna a ser un dels màxims favorits a conquerir el títol.

La primera visita serà la setmana següent davant el CR Majadahonda, el cap de setmana del 13 d'octubre, el nostre rival la temporada passada a les semifinals de Lliga i que tindrà ganes de revenja. Després d'aquesta incòmoda visita, INEF-L'Hospitalet tornarà a jugar fora davant el Sanse Scrum RC en el que les Ósses es veuran per primer cop les cares davant la seva exentrenadora María Ribera.

El complicat calendari es completa a casa rebent a continuació a l'actual campió, el CRAT A Corunya, la visita a l'Olímpico Pozuelo, tota una incògnita per aquesta temporada, per acabar a casa rebent al recent ascendit Rugby El Salvador i visitant l'UR Sevilla, que la temporada passada va acabar molt fort.

La temporada es disputa a doble volta per finalitzar amb el format de playoffs (semis el 15 de març i final el 22 de març), tal com es va fer la temporada anterior. Coneix tot el calendari al complet.

També es van donar a conèixer els calendaris de la Lliga Heineken masculina i la DHB masculina així com la nova DHB femenina.

Calendari Lliga Iberdrola 2019-2020

Font: Federació Espanyola de Rugby