Prèvia: Osona RC vs INEF Barcelona, J3 Lliga Catalana Fase Prèvia de Segona Divisió - Grup E - Club Esportiu INEF Barcelona

17 Oct

Els Óssos viatgen a Vic aquest dissabte per disputar davant l'Osona RC el partit corresponent a la 3ª jornada de la Fase Prèvia de Segona de la Lliga Catalana de rugby masculí, a partir de les 15:30h.

Els Óssos volen esgarrapar una victòria a Vic

Primera visita de la temporada de l'equip de Jordi Solà aquest dissabte a Vic per disputar un partit força complicat davant l'Osona RC. El partit davant els Crancs es preveu molt igualat, amb tots dos conjunts que volen continuar escalant posicions per estar a la part alta de la classificació al finalitzar la fase prèvia.

Els invictes Óssos van sumar una victòria patida a casa la setmana passada i un triomf els permetria encarar amb optisme el calendari de les properes setmanes. Els Crancs, que ja coneixen la derrota doncs ja han jugat tres partits, venen d'una derrota molt dura davant el Cornellà i voldran donar una imatge totalment diferent a la seva afició, la mateixa que van oferir a casa a la primera jornada, guanyant amb molta contundència a l'Esparraguera.

Som-hi Óssos!

LLIGA CATALANA