Prèvia: Reus RC vs INEF Barcelona, J6 Lliga Catalana Segona Divisió - Club Esportiu INEF Barcelona

19 febrer

Prèvia: Reus RC vs INEF Barcelona, J6 Lliga Catalana Segona Divisió

INEF Barcelona visita aquest cap de setmana el Camp de la Pastoreta per enfrontar-se al Reus RC en partit 6ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí. Dissabte 22, a partir de les 15h., INEF busca la 5ª victòria consecutiva.

INEF busca consolidar la seva bona ratxa de victòries

Nova ocasió per veure els nois de Jordi Solà aquest cap de setmana en partit que l'enfrontarà al Reus RC al Camp de la Pastoreta, dissabte 22 a partir de les 15h. Els Óssos ja són segons després de sumar 4 victòries seguides i buscaran sumar la 5ª per consolidar-se a la part alta de la classificació.

El Reus RC, amb un partit menys, rep la visita dels Óssos amb l'objectiu de sortir de la part baixa de la classificació. Actualment ocupen la 7ª posició, amb una única victòria precisament el darrer cap de setmana davant el CR Alt Empordà. Per contra, tenen 3 derrotes, demostrant que tenen un gran poder ofensiu però que pateixen certs problemes defensius que els ha penalitzat en excés. Cal anar en compte, es preveu un partit complicat i gens fàcil, ja que el Reus RC voldrà aprofitar la inèrcia positiva de la victòria de la jornada passada per sumar un nou triomf. A la temporada passada, el Reus RC ja va sorprendre a INEF Barcelona emportant-se la victòria.

Som-hi Óssos!

LLIGA CATALANA