L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Bet Boloix, nova manager de l'equip de rugby femení - Club Esportiu INEF Barcelona

01 Set

Bet Boloix, nova manager de l'equip de rugby femení

Bet Boloix, icone del rugby català, és la nova manager de l'equip de rugby femení de l'INEF Barcelona després de l'acord amb el que ha arribat amb la directiva del Club.

Bet Boloix, un referent a la casa

El Club Esportiu INEF Barcelona comunica amb molta satisfacció l'acord amb el que ha arribat amb la Bet Boloix, referent del rugby a INEF Barcelona i del rugby català, com a nova manager de l'equip femení. La Bet, que va formar part de la famosa plantilla de l'INEF Barcelona que va constituir el primer equip femení a Espanya a finals del 70's, coneix la casa i els secrets de vestuari com ningú, i a partir d'ara serà un pilar fonamental en el nou projecte del rugby femení de l'INEF Barcelona doncs gestionarà totes les necessitats de les jugadores, tant en el dia a dia als entrenaments com els temes logístics els dies de partit (materials, menjar, viatges i transfers, estàncies, etc...), de forma que només es tinguin que preocupar per jugar i afrontin la temporada amb òptimes garanties.

Amb la tornada de la Bet es posa la primera pedra de l'il·lusionant projecte de recuperació de les senyes d'identitat del rugby femení de l'INEF Barcelona.

Darrera modificació el Dimecres, 02 Setembre 2020 05:35

Eduvigis Sáez Parejo Recommends posted 3 years ago