L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

La FCR dóna a conèixer el Calendari: el sènior femení de l'INEF Barcelona ja coneix el camí al cim - Club Esportiu INEF Barcelona

12 febrer

La Federació Catalana de Rugby ha dónat a conèixer aquest divendres el Calendari de la temporada 2020-2021 després de rebre "llum verda" per reactivar la competició en categories sènior, S16 i S18. L'equip sènior femení de l'INEF Barcelona participarà estrenant un format novedós de Divisió d'Honor Catalana.

Catalunya tornarà a gaudir del rugby

Com ja vam informar recentment, les mesures anunciades dijous passat permeten que les categories que competeixin per arribar a lligues estatals podran posar-se en marxa de manera inmediata. La FCR ha preparat un format innovador de competició i un protocol sanitari d'acord amb els Clubs que permetrà disputar la Lliga a un gran nombre de Clubs permeten accedir a la fase final d’ascens a la Divisió d’Honor “B”.

Pel que fa a la Divisió d'Honor Catalana Femenina, la competició presenta un nou format:

- 14 equips repartits en quatre grups que jugaran una lligueta començant el cap de setmana del 27 i 28 de febrer.

- Els primers dos classificats de cada grup accediran als quarts de final que es jugaran el 28 de març. El següent cap de setmana se celebraran les semifinals i la gran final serà el cap de setmana del 17 i 18 d'abril.

- Els equips que no es classifiquin per als playoffs jugaran per definir les posicions finals de la lliga.

La competició es portarà a terme amb un protocol sanitari acordat amb els Clubs, tal com vam explicar recentment.

Dates i Calendari de competició Divisió d'Honor Catalana 2020-2021

Pel que fa a la Lliga masculina, cal dir que els Óssos han renunciat a la seva participació per manca de temps a l'hora de preparar la competició.

Font: FCR

Darrera modificació el Divendres, 12 Febrer 2021 19:33