L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Prèvia: GBR vs INEF Barcelona, J3 Divisió Honor Catalana rugby femení 2020-2021 - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: GBR vs INEF Barcelona, J3 Divisió Honor Catalana rugby femení 2020-2021

INEF Barcelona visita aquest dissabte a partir de les 15h el Camp de Sant Roc per enfrontar-se al GBR, en partit corresponent a la 3ª jornada de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení. Les Ósses buscaran sumar la primera victòria de la temporada.

Dos equips que encara no coneixen la victòria

Les Ósses disputen aquest dissabte la tercera jornada de la Lliga Catalana davant el GBR, un partit que ha de servir per continuar consolidant aquest nou grup de jugadores i seguir progressant en el joc, elevant el nivell competitiu amb el pas del temps. Les noies de Joan Codina van mostrar una clara millora en el darrer partit davant un dels equips forts del grup, el Sant Cugat B, e intentaran aconseguir estrenar el seu caseller de victòries davant el GBR, un equip que encara no ha sumat cap punt a la categoria, patint dues derrotes força considerables.

Una de les grans noticies de la temporada és la reincorporació als entrenaments de l'Alexandra Castillón, recuperada de la lesió greu que va patir fa un parell de temporades. L'Alex anirà recuperant sensacions de jugar a rugby i el to competitiu amb el pas de les setmanes però el seu retorn és motiu d'alegria al Club ja que amb la seva qualitat i experiència ajudarà a l'equip a pujar el nivell.

El partit serà a porta tancada com ja és habitual en aquests temps.

Som-hi Ósses!

LLIGA CATALANA