L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Les Ósses s'enfrontaran a Spartans Granollers a la lligueta final de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení - Club Esportiu INEF Barcelona

29 Mar

INEF Barcelona ja coneix rival a la lligueta final de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení. Spartans Granollers va guanyar el partit pendent de la primera fase al RC L'Hospitalet per 12-0 i s'enfrontarà a les Ósses per definir la posició final a la classificació.

Prova de foc per les noves Ósses

Les Ósses continuen treballant de cara al futur consolidant un grup de treball amb gran potencial de creixement. Arriba la lligueta final i les noves Ósses tindran la oportunitat de posar-se a prova per veure el seu nivell competitiu. Les Spartans de Granollers seran el rival a batre a les semifinals a doble volta després de la seva victòria per 12 a 0 al RC L'Hospitalet.

Tots dos equips arriben a l'enfrontament com a tercers classificats de la fase prèvia, aconseguint una 1 victòria i 2 derrotes.

Tercers classificats (l'equip en negreta juga la tornada a casa)

Cocodriles vs RC Sitges

INEF Barcelona vs Spartans

L'anada es jugarà el 10 o 11 d'abril i la tornada el 17 o 18. La final entre els conjunts vencedors serà el 2 de maig.

Font: Federació Catalana de Rugby

Foto: Meritxell Pons & Montserrat Orriols