Calendari INEF Rugby femení 2015 - Club Esportiu INEF Barcelona

16 Des

Calendari INEF Rugby femení 2015

A l’INEF Barcelona no només juguem a rugbi, també volem donar-te facilitats per a escollir un bon regal de Nadal, un article que t'acompanyarà durant tot l'any.

12 mesos de passió, lluita i sacrifici. 52 setmanes d’esforç, alegria i superació. 365 dies de bona companyia, d’aprenentatge i d’espectacles en camps de rugbi de Madrid, Bilbao, Catalunya… Acompanya a les inefes al camí de Divisió d’Honor, la màxima categoria de rugbi femení estatal. Et necessiten!

Gràcies als patrocinadors que han fet possible la impressió i sobretot a l’Ernesto Aradilla, culpable de totes les fotografies i a la Xel Gil que ha realitzat el preciós disseny, ambdós de forma voluntària!

Si ho vols veure tot, tot… compra un exemplar del Calendari 2015! A la venda en els pròxims dies! Existències limitades, no et quedis sense! Reserva'l ja a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.